National Repository of Grey Literature 6 records found  Search took 0.00 seconds. 
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (referee) ; Dyk, Tomáš (advisor)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat multiplatformní vzdělávací mobilní hru pro procvičování a rozšiřování anglické slovní zásoby. Hra je založena na pravidlech slovní kopané a jí podobných her se slovy a obsahuje režim online hry dvou hráčů proti sobě. Aplikace využívá platformu .NET, kde je implementována v jazycích C# a XAML. Činnost mobilního klienta závisí na vzdálených službách, které byly nasazeny s využitím vhodných cloudových služeb a integračních možností platformy Microsoft Azure. Verze mobilní aplikace pro Android byla publikována prostřednictvím Google Play v režimu přístupu pro testování a ozkoušena na uzavřené skupině uživatelů s vlastními zařízeními. Na základě zpětné vazby z testování byly navrženy možnosti dodatečných vylepšení v oblastech odstranění technických slabin a přidání nových funkcionalit.
Photos with Timestamp
Mlejnek, Matěj ; Herout, Adam (referee) ; Zemčík, Pavel (advisor)
This thesis describes the design and implementation of a system for creating timestamps for photos in groups. It deals with the ways the group timestamp of multiple photos can be verified all at once. The whole system can be split into four parts. The first part is a mobile application, in which photos are taken by the user. The second part is the server on which photos are backed up and which relays the photos to a server that makes group timestamps. The third part is the server itself that creates the timestamps. The fourth part consists of user tools for retrospectively checking the existence of a valid group timestamp.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (referee) ; Dyk, Tomáš (advisor)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat multiplatformní vzdělávací mobilní hru pro procvičování a rozšiřování anglické slovní zásoby. Hra je založena na pravidlech slovní kopané a jí podobných her se slovy a obsahuje minimální prototyp režimu online hry dvou hráčů proti sobě. Aplikace využívá platformu .NET, kde je implementována v jazycích C# a XAML. Části řešení dostatečně připravené pro produkční prostředí byly nasazeny s využitím vhodných cloudových služeb Microsoft Azure. Aplikace na Android byla publikována lokálně a ozkoušena na vybrané skupině uživatelů v rámci uzavřeného testování. Výsledky testování posloužily k určení stavu řešení v okamžiku dokončení práce a na na jejich základě byla navržena možná vylepšení nad rámec technických nedostatků a omezení.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (referee) ; Dyk, Tomáš (advisor)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat multiplatformní vzdělávací mobilní hru pro procvičování a rozšiřování anglické slovní zásoby. Hra je založena na pravidlech slovní kopané a jí podobných her se slovy a obsahuje režim online hry dvou hráčů proti sobě. Aplikace využívá platformu .NET, kde je implementována v jazycích C# a XAML. Činnost mobilního klienta závisí na vzdálených službách, které byly nasazeny s využitím vhodných cloudových služeb a integračních možností platformy Microsoft Azure. Verze mobilní aplikace pro Android byla publikována prostřednictvím Google Play v režimu přístupu pro testování a ozkoušena na uzavřené skupině uživatelů s vlastními zařízeními. Na základě zpětné vazby z testování byly navrženy možnosti dodatečných vylepšení v oblastech odstranění technických slabin a přidání nových funkcionalit.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (referee) ; Dyk, Tomáš (advisor)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat multiplatformní vzdělávací mobilní hru pro procvičování a rozšiřování anglické slovní zásoby. Hra je založena na pravidlech slovní kopané a jí podobných her se slovy a obsahuje minimální prototyp režimu online hry dvou hráčů proti sobě. Aplikace využívá platformu .NET, kde je implementována v jazycích C# a XAML. Části řešení dostatečně připravené pro produkční prostředí byly nasazeny s využitím vhodných cloudových služeb Microsoft Azure. Aplikace na Android byla publikována lokálně a ozkoušena na vybrané skupině uživatelů v rámci uzavřeného testování. Výsledky testování posloužily k určení stavu řešení v okamžiku dokončení práce a na na jejich základě byla navržena možná vylepšení nad rámec technických nedostatků a omezení.
Photos with Timestamp
Mlejnek, Matěj ; Herout, Adam (referee) ; Zemčík, Pavel (advisor)
This thesis describes the design and implementation of a system for creating timestamps for photos in groups. It deals with the ways the group timestamp of multiple photos can be verified all at once. The whole system can be split into four parts. The first part is a mobile application, in which photos are taken by the user. The second part is the server on which photos are backed up and which relays the photos to a server that makes group timestamps. The third part is the server itself that creates the timestamps. The fourth part consists of user tools for retrospectively checking the existence of a valid group timestamp.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.